piątek, 7 marca 2014

TO JUŻ PRZESTAJE BYĆ ŚMIESZNE

Ostatnio udzielałem wywiadu do jakiejś gazety i oczywiście padło standardowe w takich wywiadach pytanie "Co jest śmieszne?" Przyznacie, bardzo inteligentne pytanie? A tu raptem znalazłem dziś taki kwiatek - plakat wyborczy jednej z partyjek z przecudnej urody liderem na wejściu.
Kilkanaście lat temu, mój serdeczny kolega Sławek Łuczyński zrobił śmieszny rysunek z okazji starania się wtedy Polski o członkostwo w UE. Rysunek przezabawny, bo tak wiele mówiący o nas.
Kiedy zobaczyłem plakat wyborczy od razu skojarzyłem go z rysunkiem Sławka. I... to wszystko przestało mnie śmieszyć. Nie pierwszy raz rzeczywistość równa się dowcipowi, a tego już nie zdzierżę.
I weź tu człowieku spełniaj swój obywatelski obowiązek i pójdź do wyborów zagłosować na "obiecującego" kandydata.

Po lewej: rysunek Sławomira ŁUCZYŃSKIEGO.  Po prawej: plakat wyborczy.

1 komentarz: